AWT (Akustik Dalga Terapisi) İyileşme Süreci ve Komplikasyonlar

AWT-Akustik-Dalga-Terapisi

Hemen İletişime Geçin!

AWT (Akustik Dalga Terapisi) İyileşme Süreci ve Komplikasyonlar

Akustik dalga terapisi tedavisi vücut şekillendirmesi ve selülitlerle başa çıkmak için kullanılan oldukça etkili bir tedavi şeklidir. AWT tedavisi diyet ve spora rağmen bir türlü kurtulamadığınız yağlarda ve selülitlerde etkilidir. Ancak tedaviyi kabul etmeden önce mutlaka bunu neden istediğinize dair uzman hekimle bir konuşma yapmalı ve yanlış anlaşılmalar olmasını engellemelisiniz.

Tedaviye başlamamanız için hiçbir neden olmadığından emin olmak için tıbbi hikaye de alınmalıdır. İşleme ilişkin olası faydalar ve riskleri anlamış olduğunuz anlamına gelen bir onay formu imzalamanız istenebilir.

Akustik dalga tedavisine başlamadan önce cildiniz hekim tarafından hafifçe temizlenecektir. Sonda veya aplikatör kafası daha sonra derinin yüzeyinden geçirilecektir. Tedavi şiddetli bir masaj gibi hissetmek olarak tarif edilir ve tedavi edilen bölgeye bağlı olarak 30 dakika ile 1 saat arasında sürecektir.

İyileşme Süreci

Bu tedaviyle ilgili cerrahi bir işlem yapılmaması nedeniyle günlük faaliyetlerinize hemen geri dönebileceksiniz. Sonuçlar genelde 2-3 hafta içinde görünür ve tedaviden sonraki üç ay içinde daha fazla gözle görülür sonuç ortaya çıkar.

Yan Etkiler ve Riskler

Akustik dalga tedavisinin yan etkileri azdır, ancak tedaviden sonraki 24-48 saatte bir rahatsızlık duyabilirsiniz. Bu süre zarfında hafif ağrılarınız olabileceği için ağrı kesici ilaç önerilebilir. Hafif morarma olması da mümkündür.

AWT Tedavisinden Sonra

Terapinin sonuçlarını desteklemek ve yağ hücrelerinin uygun şekilde vücuttan atılmasını sağlamak için tavsiye edilen birtakım şeyler vardır;

Günde en az 2-3 litre su içme

Düşük yağlı, sağlıklı bir beslenme

Günde 30 dakika egzersiz