Cildin Dostu Hydrafacial Tedavisi

Hydrafacial Tedavisi

Cildin Dostu Hydrafacial Tedavisi

Cildimiz her geçen gün serbest radikallere, UVA/UVB ışınlarının neden olduğu dengesiz moleküllere ve kirlilik, kötü beslenme, alkol ve stres gibi tetikleyicilere maruz kalır. Bu serbest radikaller, oksidatif strese neden olur ve kollajen ve elastin gibi yaşamsal cilt yapılarına zarar verir. Yamalı pigmentasyon, pürüzlü cilt tonu, aşırı keratinleşmeve çizgilerin ve kırışıklıkların bulunduğu alanlar bırakarak deride felakete neden olur.

Mükemmel bir cilt bakımı rutini, güneş hasarı belirtilerinin tersine çevrilmesine yardımcı olur ve cildin gelecekteki hasarlardan korunmasını sağlar. Sonuçların görünmesini hızlandırmak ve cildi yenilemek için, Hydrafacial, cildin sağlıklı görünmesini sağlamak için mükemmel bir cilt tedavisidir.

Hydrafacial, temizlik, peeling, ekstraksiyon, hidratasyon ve antioksidan korumayı eş zamanlı olarak birleştiren tek hidradermabrazyon işlemi olup rahatsızlık vermeden veya kesinti olmaksızın daha temiz bir cilt yaratır. Tedavi yatıştırıcı, nemlendirici, invaziv olmayan ve rahatsız edici değildir. Hydrafacial tedavisi, güneş hasarlı cilt, ince çizgiler, kırışıklıklar, tıkalı ve büyük gözenekler, hiperpigmentasyon ve kahverengi lekelerin görünümünü iyileştirir.

Hydrafacial tedavisi, estetik teknolojide yeni bir gelişmedir. Cildi nemlendiren bu yeteneği, Hydrafacial tedavisini diğer cilt yüzey yenileme işlemlerinden ayırır. Hydrafacial tedavisi, ölü cilt hücrelerini temizler ve saf olmayan maddeleri çıkarır. Tedavi yatıştırıcı, ferahlatıcı ve hemen etkilidir.

Hydrafacial tedavisi ince ya da yaşlı cilt, kuru ya da yağlı cilt dahil çoğu cilt tipleri için uygundur ve sadece 40 dakika sürmektedir. İşlemin hemen ardından hasta günlük yaşantısına dönebilir.