Cool Shape (Soğuk Lipoliz) ve Diğer Tedaviler Arasındaki Fark

SogukLipoliz

Cool Shape (Soğuk Lipoliz) ve Diğer Tedaviler Arasındaki Fark

Cool Shape tedavisi aynı zaman yağ dondurma ve soğuk lipoliz olarak da bilinir. Bu tedavi, lokal yağ ölümüne ve vücudunuzdan atılmaya neden olan gelişmiş soğutma teknolojisi kullanır. Klinik çalışmalar, yağ hücrelerinin belirli soğuk şartlara yerleştirildiğinde öldürüldüğünü doğrulamıştır. Çünkü yağ hücreleri belirli periyotlarla belirli sıcaklıklarda soğuğa maruz kaldıklarında kristalleşirler. Yağ dondurma, dondurulmuş olan bölgedeki cilt, kas ve sinir lifleri gibi diğer tüm dokuları etkilemeden yalnızca yağ hücrelerini parçalar.

Cool Shape yağ hücreleri öldükten sonra hücreler doğal işlemlerle vücudun dışına çıkarılır. Yok edilmiş yağların vücuttan dışarıya tamamen atılması birkaç haftadan birkaç aya kadar sürebilmektedir. Bunun ne kadar hızlı gerçekleştiği kişiye ve tedaviden sonraki günlerde ve haftalardaki yağ miktarı ve su alımı gibi koşullara göre değişmektedir.

Cool Shape için doğru en iyi adaylar, lokalize yağ alanlarını azaltmak isteyen, ancak genellikle kilolu olmayan, ideal kilosunda olan kişilerdir. Cool Shape ile yok edilen yağlar diyete ve egzersize dirençli yağlardır. Çoğu kişi Cool Shape tedavisi için uygun olsa da, bazı insanlar tıbbi sebeplerden dolayı uygun değildir.

Cool Shape ve Diğer Tedaviler Arasındaki Fark Nedir?

Cool Shape, liposuction gibi invaziv yöntemlerden kaçınarak yağ dokusunun doğal bir şekilde azalmasına neden olur. Yağı çevreleyen dokuya hasar verme gibi bir durum söz konusu değildir. Herhangi bir cerrahi müdahale olmadığı için hasta kısa sürede günlük yaşantısına geri dönebilir. Cool Shape, yağ hücresini fiziksel olarak yok eder.

Sonuçlar, liposuction gibi geleneksel invaziv prosedürler kadar öngörülebilir değildir, ancak Cool Shape, yüksek maliyet, ağrı, riskler ve cerrahi prosedürlerle ilişkili iyileşme süresini önlemek isteyenler için etkili bir alternatif olarak kanıtlanmıştır.