Cool Shaping ve Liposuction Arasındaki Farklar

İnatçı yağlarla mı uğraşıyorsunuz? Aslında bu sorunla uğraşan çok fazla kişi var ve  iyi haber şu ki artık inatçı yağları yok etmek için ameliyatsız uygulamalar da kullanılmakta. Bıçak altına yatmak istemiyorsanız ve ameliyatsız bir tedavi seçeneği arıyorsanız o halde Cool Shaping tedavisi tam da size göre.

Cool Shaping tedavisi sorunlu bölgelerdeki yağlardan güvenli ve etkili bir şekilde kurtulmanıza yardımcı olur.  Günümüzde liposuction tedavisinin yağlardan kurtulma konusunda tek tedavi seçeneği olduğu düşünülse de bu doğru değil. Cool Shaping  ve liposuction tedavisi arasındaki temel farklılıklara bakmadan önce, bunların ne olduğuna ve hastaların inatçı vücut yağlarından kurtulmasına yardımcı olmak için nasıl çalıştıklarına daha yakından bakalım.

Cool Shaping

Cool Shaping,  yağ hücrelerini dondurmak ve vücudu konturlandırmak için cryolipolysis olarak bilinen kontrollü soğutmayı kullanan, minimal invaziv bir yağ azaltma tekniğidir. Cool Shaping tedavi gören bölgedeki yağın %25’ini yok edebilir.

Tedavi edilecek alan ilk önce işaretlenir. Cool Shaping aplikatörü yerine konulmadan önce, koruma için bir jel cilde yerleştirilir. Hedeflenen bölge daha sonra soğutma panelleri içine çekilir, ve yağ hücreleri dondurularak yok edilir.

Liposuction

Liposuction, cerrahi bir yağ azaltma uygulmasıdır. Minik insizyonlarla derinin altına sokulan bir kanül yardımıyla yağ alınır.

Farklar

Cool Shaping non-invaziv bir tedavidir, yani bu anestezi veya insizyon bulunmadığı anlamına geliyor. Liposuction anestezi gerektiren çok daha agresif bir tedavinin yanı sıra kanülün cildin altına sokulduğu kesiklerden oluşur.

Cool Shaping ile ilişkili en ufak bir rahatsızlık vardır ve bu genellikle tedavinin başlangıcında, tedavi yeri uyuştuğunda gerçekleşir. Liposuction daha invaziv olduğu için, dokulara travma miktarı nedeniyle daha fazla morarma olur. Şişkinlik ve morarma, liposuction tedavisinin sık karşılaşılan yan etkileridir. Şişkinlik birkaç hafta sürebilir..