Daha Genç Bir Görünüm İçin Estetik Uygulama Seçenekleri

Parlak ve daha genç görünümlü bir cildi kim istemez? Cansız, kuru ve pigmentli bir cilt, yaşınının açık bir belirtisidir. Bu nedenle, güneşin ve yaşlanmanın etkilerini en aza indirgemek için cildin sağlıklı olmasının sağlanması önemlidir.

Cilt, insan vücudundaki en büyük organ olup, güneş ve çevresel etkilerle sürekli hasar görür. Bu, çizgiler, güneş lekeleri veya diğer renk değişiklikleri ile donuk ve kuru cilde neden olur. Buna ek olarak, kırışıklara neden olabilir. Cilt sağlığının korunmasında iyi bir cilt bakım rejimi anahtardır. İyi bir temel kurulduktan sonra, ek ameliyatsız estetik işlemlere başvurulabilir.

Daha genç bir görünüm için şu estetik uygulamalar kullanılabilir;

Dermapen: Küçük iğnelerle uygulanan bu tedavi cilde hasar vererek kollajen üretiminin uyarılmasını amaçlar. Cilt hasar gördüğünü anlayarak bölgeyi tedavi etmek için harekete geçer ve bu sayede daha parlak, daha sıkı ve daha genç bir görünüm oluşur.

Mikrodermabrazyon: Cildin dokusunu iyileştiren adeta bir zımparalama işlemidir. Yara izi, pigment ve ince çizgilerin iyileşmesine yardımcı olabilir.

Kimyasal peeling : Kimyasal peeling cildin dış  tabakasını çıkarmak için deriye çeşitli derinliklerde uygulanan bir çözeltidir. Kimyasal peelingin türü ve deride kaldığı süre, penetrasyon derinliğini belirler. Bu teknik kullanılarak ince çizgiler, renk değişikliği, akne ve deri kalitesi iyileştirilebilir.