Dermapen Tedavisi İçin Uygun Bölgeler Hangileridir ?

Dermapen

Dermapen Tedavisi İçin Uygun Bölgeler Hangileridir?

Dermapen, dermaroller tedavisine kıyasla cilde dikey olarak en az ağrı ile hasar veren birden fazla iğne kullanır. Dermapen cilt yenileme tedavisi mükemmel sonuçlara sahiptir ve epidermal hasarın çok daha az olduğu görülür. Dermapen tedavisinin otomatik, yüksek hızlı titreşimli işlevi, hastanın ağrı ve rahatsızlığını azaltarak tedavinin etkinliğini arttırır.

Dermapen kesikler, aşınma ve diğer fiziksel travma gibi fiziksel hasarlarla karşılaştığında derinin kendisini tamir etme kabiliyetine dayanır. Bir yaralanma meydana geldiği zaman derimiz derhal, sivilce izleri ve kırışıklıklar gibi eski hasar görmüş dokuları tahrip eder ve yeni taze sağlıklı kollajenler ile değiştirir. Cildin iğnelenmesi, yeni kollajen senteziyle sonuçlanan bir dizi olayı tetikleyen mikro yaralanmalar yaratarak cildin kendi kendine tamir mekanizmasının kontrollü etkisine izin verir. Sonuç, daha pürüzsüz, daha sıkı ve daha genç görünümlü bir cilttir. Dermapen özellikle akne lekelenmesi, genişlemiş gözenekler ve orta ile şiddetli kırışıklıklar bulunan tüm cilt tipleri için mükemmel bir tedavi yöntemidir.

Deri iğneleme işlemleri steril dermapen iğne kafası kullanılarak güvenli ve hassas bir şekilde yapılır. İşlem normalde yüz ve boyun tümünde 20 dakika içinde, sorunlu bölgenin boyutuna bağlı olarak vücut için 60 dakika içinde tamamlanır. İşlem başlamadan önce neredeyse ağrısız bir deneyim sağlamak için hastanın derisine bir topikal anestezik veya lokal blok uygulanır.

Dermapen Tedavisinin Uygulandığı Bölgeler

Dermapen, gözler, ağız, yanaklar, boyun ve dekolte üzerinde ince çizgiler ve kırışıklıkları tedavi etmek için yeni bir yoldur. Vücudun diğer alanları olan karın, sırt ve kol gibi bölgeler de dermapen ile tedavi edilebilir. Sivilce izlerinin tüm biçimleri, yara izi, abdominal yara izi, plastik cerrahi izleri, ortopedik izler ve yanık kontraktür izleri gibi çoğu cerrahi yara da dermapen ile güvenle tedavi edilebilir