El Gençleştirme

Ellerimiz Neden Yaşlanır ?

Yaşlanmanın kendini gösterdiği önemli bölgelerden biri de ellerimizdir. Yıllar içerisinde el derisi ve deri altı yağ dokusunun incelmesiyle ellerde  damar ve tendonların görünümü daha belirgin hale gelir. Yaşla beraber su tutma kapasitesi azalan deride kuruma, çizgilenme  ve kırışıklarmeydana gelir. Ayrıca güneş maruziyeti sonucu ortaya çıkan kahverengi lekeler de ellerde yoğunlaşır. Ellerdeki bu değişimler kişinin daha yaşlı algılanmasına yol açar.

Bu durumların tedavisi için uyguladığımız tedavi yöntemleri dolgu yöntemleri, çeşitli  lazer tedavileri, mezoterapi ve P.R.P’ dir

Hyaluronik Asit Dolgularla Tedavi

Uyguladığımız dolgularda eldeki hacim kaybını hyaluronik asit ile takviye edebil mekteyiz. Hyaluronik asitin suçekici  etkisiyle el derisinin ciddi oranda nemlenme de sağlanmış olur. Uygulamada iğne, künt uçlu kanul kullanabilmekteyiz. Etkisi hemen ortaya çıkar .Senede  iki kez tekrarlanması yeterli olacaktır.

Lazer Uygulamaları İle Tedavi

Fraksiyonel Lazer : El dersindeki elastikiyet kaybı ve kırışıklıkları tedavi etmek için fraksiyonel lazer uygulaması yapabilmekteyiz.  İşlem sonrası 3-7 gün suren ince noktasal kahverengi kabuklanma sonrası  her seans sonrası giderek artan şekilde el deerisinin daha gergin ve sağlıklı bir hale dönüşümünü gözlemleriz. Seans araları 2-4 hafta, ihtiyaç duyulan seans sayısı ortalama 2-4 seanstır. BBL Lazer : El derisindeki hem  yaşlanma vehemde güneş lekelerinin giderilmesinde en etkin yöntemlerden biridir. Bu yöntemde, lekelerde önce bir koyulaşma meydana gelir ardından da renkte bir açılma olur. BBL aynı zamanda deri altı kollajen yapımını arttırır ve kollajen liflerde de sıkılaşma yaratır. 4-6 seans uygulama yapılır. QSW Nd-Yag Lazer: El üzerindeki koyu lekelerin tedavisinde kullandığımız bir lazer türüdür. Yaklaşık 1 hafta süren kabuklanma sonrası kabukların dökülmesiyle lekeler de kaybolur. 1 yada 2 seansta çözüme ulaşırız.

Mezoterapi ve P.R.P. İle tedavi

Cilt kalitesini, nem tutma kapasitesini arttırmak inci çizgi görünümünü azaltmak için  yüz ile eş zamanlı olarak ellere de mezoterapi ve PRP uygulayabiliriz.  Bu iki tedavi genç yaşlarda  tek başlarına uygulanabildiği gibi ileri yaşlarda  kombine tedavilerin birer basamağı olarak oldukça etkiliris. Seans aralıkları ortalama 2 hafta gerekli seans sayısı ise yaklaşık 2-6 arasında planlaır.