Facelift ile Yaşlanmaya Meydan Okuyun

facelift

Cilt sarkması özellikle yüz ya da boyunda oluştuğunda, en dikkat çekici yaşlanma belirtilerinden biri haline gelir. Yaşlandıkça, cildimiz daha az yenilenir, çünkü kollajen üretimi azalır ve fibroz subdermal dokular gençken olduğu kadar güçlü değildir. Derinin altındaki yağ birikimleri sorunu daha da zorlaştırır. Bir facelift ameliyatı, yüzün alt yarısında cildi sıkılaştırmak için önerilen bir işlemdir. Bu, deriyi alttaki dokudan uzak tutarak ve gererek sağlanır.

Aşırı yağlı dokular yüzünden cilt hacmini kaybederse, ciltte ve yağda görülen aşırı birikintileri ortadan kaldıracak olan bir facelift sorunu giderebilir. Bireyin tedavi edilecek alanlarda derin izleri veya diğer renk değişiklikleri olmadıkça, yüz germe işlemi daha pürüzsüz ve daha genç bir cilt ile sonuçlanır.

Bir facelift ameliyatının tam olarak kişinin yaşlanmasını durdurduğunu düşünmemek gerekmektedir. facelift operasyonunun yaptığı şey sarkmaları ve kıvrımları gererek deriyi sıkılaştırmaktır. Ayrıca, kalıcı bir çözüm değildir ve sonuçların etkisi 5 yıla kadar sürmektedir. Bu süre zarfında hastanın cildine çok iyi bakması şarttır.

Facelift ameliyatı öncesinde doktorunuzla görüşmeniz, ne istediğinize dair detayları anlatmanız işlem için tedavinin özelleştirilmesini sağlayacaktır. Geleneksel facelift uygulamasında, cilt dikkatle kaldırılır, yukarıya doğru gerilir ve fazla cilt çıkarılır. Yanaklardaki ve ağız kenarlarındaki ince çizgiler ve kırışıklıklar bu sayede önemli ölçüde düzeltilir.

Facelift işlemi sonrasında kişiye bağlı olarak, iyileşme süreci iki hafta veya daha fazla sürebilir. Bandajlar birkaç gün boyunca kalmalıdır ve hasta etkilenen bölgeleri temiz tutmalıdır.