HydraFacial Hakkında Sık Sorulan Sorular

Hemen İletişime Geçin!

HydraFacial Hakkında Sık Sorulan Sorular

Hidrafacial Nedir?

Hydrafacial temizlik, peeling, hidrasyon, ve antioksidan korumayı birleştiren bir tedavi biçimidir. Hidrafacial tedavisinde cildi pul pul dökmek için su ve oksijen kullanır ve temiz, pürüzsüz ve yenilenmiş bir cildin ortaya çıkması sağlanır.

Hydrafacial ile hangi alanlar tedavi edilebilir?

Tüm alanlar Hidrafacial ile tedavi edilebilir! En sık tedavi edilen bölgeler ise yüz, boyun ve dekolte bölgesidir.

Cerrahi veya cerrahi olmayan tedavilerle birlikte bir Hydrafacial kullanılır mı?

HydraFacial, facelift gibi diğer tedavilerin sonuçlarını iyileştirmek ve muhafaza etmek için kullanılabilir, ancak ayrı seanslarda uygulanmalıdır.

Hidrafacial tedavisinden önce yüz ürünlerini kullanmayı bırakmam gerekiyor mu?

Retin-A (Tretinoin) veya Alfa-Hidroksi asitlerin herhangi bir şekli, Hidrafacial tedavisinden en az üç gece önce durdurulmalıdır.

Hidrafacial cilt tonumu iyileştirebilir mi?

Hidrafacial, cilt sağlığını iyileştirmek ve korumak için en iyi şekilde çalışır. Tek bir işlemden sonra bile daha eşitlenmiş tona sahip cilt ortaya çıkacak ve görülebilecektir.

Ne sıklıkta bir Hidrafacial tedavisi yaptırmalıyım?

En iyi sonuç için ayda bir tedavi önerilir.

Hidrafacial tedavisi ağrılı mıdır?

Hidrafacial tedavisi ağrılı bir işlem değidir. Herhaangi bir acı vermez ve oldukça konforludur.

Hidrafacial tedavisi ne kadar sürer?

Hidrafacial tedavisi genel olarak 20-30 dakika sürebilir.

Hidrafacial tedavisi sivilceleri tedavi edebilir mi?

HydraFacial, akne için mükemmel bir tedavi seçeneğidir, çünkü lenfatik drenaj ve mavi LED ışıkları ekleyerek P.Acnes bakterilerini öldürür.