Selülit Giderme (Lipodistrofi)

Selülit Nedir ? Nasıl Tedavi Edilir ?

Selülit sağlıksız beslenme, hareketsiz yaşam, kilo alımı, alkol,sigara ve genetik yatkınlık gibi nedenlerle  deri altındaki yag dokuda ve bağ dokusundaki fibrözseptalarda oluşan patolojik değişim sonucu deri yüzeyinde engebeli portakal görünümü oluşması halidir.

Kadınlık hormonu olan östrojen sellülit oluşumuna meyil oluşturduğundan kadınların neredeyse %85 inde farklı derecelerde olmak üzere sellülit görünüm İzlenir. En sık kalça bölgesi, bacaklar, karın nadiren de kollar da görülür.

Sellülit tedavinde başarılı sonuçlar ile uyguladığımız iki tedavi yöntemi mezoterapi ve AWT (akustik dalga tedavisi)’dir.

Mezoterapi İle Selülit Giderme

Sellülit bölgesine son derce ince iğneler yardımı ile özel hazırlnamışmezoterapi solüsyonları enjekte edilmesi şeklinde uyguladığımız etkili bir tedavidir. İşlem esnasında hissedilen ağrı minimaldir. Sellülit mezoterapisi ile hedeflediğimiz problemli bölgede bozulmuş olan mikro dolaşımı düzenlemek, yağ nodüllerini parçalamak ve bozulan bağ dokusunu yeniden yapılandırmaktır. Düzenli seanslarla gözle görülür sonuç elde ederiz. Haftada 1 kez şeklinde planladığımız 10 kürlük bir tedavi genellikle yeterli olmaktadır.

Akustik Dalga Tedavisi (AWT) İle Selülit Giderme

Sellütli bölgedeki hem yağ dokusunda hem de bağ dokusunda var olan patolojileri hedef alır.Şok dalgalar ile hem bağ dokudaki fibrotik  bantlar çözülerek cildi bırakır hem yağ dokudaki  hücre içi yağlar serbestleşir ve yağ dokuda volüm azaltılır hem de kan ve lenfatik dolaşım düzenlenir. Sellülit tedavisinde AWT uygulamasını haftada 2 kez 3 hafta önermekteyiz. Awt ile bölgesel incelme sağlamak da mümkündür ancak bu amaçla çok daha uzun süreli tedavilere ihtiyaç vardır.