Soğuk Lipoliz ( Cool Shaping 360 )

Soğuk Lipoliz

Vücudunuza Yerleşen Yağlardan Kurtulun

Gelişen tıbbi teknoloji sayesinde  hastalarımıza artık  ameliyatsız , ağrısız ve diyetsiz bir yöntemle fazla kilolardan kurtulma alternatifi sunabiliyoruz. Kliniğimizde kullandığımız  Soğuk lipoliz yöntemiyle (Cool shaping 360) herhangi bir ilaç, kimyasal madde veya cerrahi teknik kullanmadan sadece yağları dondurarak etmek şeklinde etki eder..Su sıfır derecede donar, yağ ise -5 derecede donar. Bu uygulama ile  ise doku ısısı -10 dereceye indiriyoruz. Bu dondurulan yağ hücresi yaşama  fonksiyonlarını yitirir, yağ dokusunda bizim tıbbi terimle apopitoz dediğimiz ‘hücre ölümü’ gerçekleşir. Vücut bu ölü hücreleri kendi biyolojik mekanizmalarıyla parçalayarak ve lenf sistemi yoluyla dışarıya atar, Asla karaciğer yüklenmesi ya da böbrek yüklenmesi söz konusu değildir.

Nasıl Etki Eder ? Beklenen Sonuç Nedir ?

ABD ve Avrupa’da hızla yaygınlaşan yöntem güvenirliğini ve başarılı sonuçlarını  FDA onayı alarak kanıtlamıştır. Özellikle ele gelen yağ kitlesinde etkilidir. Karın, kalça, bel bölgesi, iç çamaşır çizgileri bacaklar, çene altı, kollar, sırt bölgesi de uygulama alanlarımız  arasında yer alıyor.sadece tek bir seansla iki beden incelme sağlayabiliyoruz. Diğer uygulamalar ile kombine olarak da kullanıyoruz. Bölgesel zayıflamada hızlı ve etkin sonuçlar alırken, yoğun kilolu hastalarda seans sayısını artırarak sonucun daha hızlı olması sağlanabilir. Uygulama yönteminden bahsetmek gerekirse; Koruyucu özel bir ped ile vücudun sorunlu bölgesi kaplanır. Özel uygulama başlığı ile hafif bir vakum sayesinde sorunlu bölge vakum haznesinin içine alınıp soğutulur.Kişi uygulama esnasında acı hissetmez. Bir saat süren  uygulama sonrasında bölgenin uygulama başlığına alınan kısmının % 35 ile 50 oranında incelme oluşmaktadır.

Akustik Dalga Tedavisi

AWT; Acoustic Wave Therapy’nin kısaltması olup, Akustik Dalga Terapisi olarak bilinir. Cilt, cilt altı yağ doku, bağ doku, dolaşım sistemi, kaslar ve metabolik sistemi düzenleyen AWT, tam kat doku aktivasyon tedavisidir. Vücudun içine güçlü enerji dalgaları ile etki eden AWT yönteminde dalgalar mekanik olarak yayılır ve 6-­10 cm derinliğe kadar geçtiği dokularda bir uyarı meydana getirirerek doğal iyileşme mekanizmalarını tetikler. Bunun doğal sonucu olarak selülit giderilir, cilt sıkılaşır ve yağ doku hacmi azalır. Ultrason dalgalarından 10 kat daha yüksek enerjili dalgalar olmalarına karşın dokuda ısı, ağrı, acı ve yanık oluşturmazlar. Şok dalgaları, insan vücudunda herhangi bir ısı oluşturmadan çok derinlere yayılabilen ve yan etkisi olmadığı 40 yıldan fazla süredir insan vücudunda kullanılarak ispatlanmış bir enerjidir. 2006 yılından sonra ise cilt ve yağ doku üzerindeki etkileri Avrupa’da çok merkezli çalışmalar ile ispatlanarak zayıflama ve selülit giderme amacıyla kabul görmüştür. AWT, etki mekanizması bilimsel olarak ispatlı bir medikal sistemdir.

Kullanım Alanları ve Beklenen Sonuçlar

Cilt sıkılaşması ve yağ doku kaybı nedeniyle özel bir diyete gerek kalmadan bölge başına %5–12 cm arasında incelme söz konusudur. AWT selülit tedavisinde etkilidir, cilt ve bağ dokusu sıkılaştırmada yararlanılır, liposuction sonrası çabuk iyileşmede yarar sağlar, ödem giderilmesi ve incelme sağlar.